Πολλαπλές επιφάνειες εργασίας στα Windows 10 βοηθάνε να σας κρατήσουν οργανωμένο
Με τα Windows 10 της Microsoft έφερε τελικά ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα σε άλλα λειτουργικά συστήματα : πολλαπλές επιφάνειες εργασίας, που η εταιρεία αποκαλεί εικονικές επιφάνειες εργασίας. Αυτό είναι ομολογουμένως ένα χαρακτηριστικό δυνατό, και μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για όποιον θέλει κάποια επιπλέον οργάνωση στον υπολογιστή του.
Όλα ξεκινούν με την Task View
Το βασικό σημείο εκκίνησης για πολλαπλές επιφάνειες εργασίας είναι το Windows
10's Task View (εικονίζεται εδώ).
Ο ευκολότερος τρόπος για να αποκτήσετε πρόσβαση είναι το εικονίδιο στα δεξιάτης Cortana στο taskbar--μοιάζει με ένα μεγάλο ορθογώνιο με δύο μικρότερες σε κάθε πλευρά του. Εναλλακτικά, μπορείτε να πατήσετε το Windows Key + Tab.
Το Task View έχει μια καλύτερη εμφάνιση από το Alt + Tab. Δείχνει όλα τα ανοιχτά παράθυρα των προγραμματων σας με μια ματιά, και σας επιτρέπει να επιλέξετε μεταξύ τους.Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ Task View και Alt + Tab
είναι αυτό το Task View παραμένει ανοιχτό μέχρι να το κλείσετε - σε αντίθεση με την συντόμευση πληκτρολογίου.
Όταν είστε στο Task View αν κοιτάξετε προς τα κάτω στην δεξιά γωνία θα δείτε ένα κουμπί που λέει New desktop. Κάντε κλικ στο κουμπί αυτό και στο κάτω μέρος του
Task View θα δείτε τώρα δύο ορθογώνια πυο επισημαίνονται ως Desktop 1 και Desktop
2.Κάντε κλικ στο Desktop 2 και θα πάτε σε μια καθαρή επιφάνεια εργασίας χωρίς προγράμματα που εκτελούνται.
Τα ανοιχτά προγράμματά σας είναι ακόμα διαθέσιμα για την πρώτη επιφάνεια εργασίας, αλλά τώρα έχεις ένα άλλο ανοιχτό για άλλους σκοπούς.
Γιατί πολλαπλές επιφάνειες εργασίας;
Ένας άλλος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τις πολλαπλές επιφάνειες εργασίας θα είναι να έχετε όλα τα προγράμματα για την παραγωγικότητά σας σε μια επιφάνεια εργασίας, και την ψυχαγωγία ή το παιχνίδι σε ένα άλλο. Ή θα μπορούσατε να βάλετε το email και περιήγηση στο διαδίκτυο σε ένα desktop και το Microsoft Office σε ένα άλλο. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και πραγματικά εξαρτάται από το πώς θέλετε να οργανώσετε τα προγράμματα σας.
Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, μπορείτε να μετακινήσετε στα ανοιχτά παράθυρα με το άνοιγμα Task View και στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το ποντίκι για να κάνετε drag and drop από το ένα desktop στο άλλο.
Μόλις έχετε όλες τις επιφάνειες εργασίας σας έτοιμες μπορείτε να κάνετε εναλλαγή μεταξύ τους χρησιμοποιώντας Task View, ή με τη χρήση της Windows συντόμευσης πληκτρολογίου key + Ctrl + το δεξί ή το αριστερό πλήκτρο βέλους. Χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα βέλους είναι λίγο δύσκολο δεδομένου ότι θέλετε να γνωρίζετε σε ποια desktop είστε. Πολλαπλές επιφάνειες εργασίας οργανώνονται σε μια εικονική ευθεία γραμμή με δύο άκρα. Μόλις φτάσετε στο τέλος της γραμμής θα πρέπει να πάμε πίσω με τον τρόπο που ήρθε.
Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι θα περάσουμε από desktop 1 στο νούμερο 2, 3, και ούτω καθεξής, χρησιμοποιώντας το δεξί πλήκτρο βέλους. Μόλις φτάσετε την τελευταία επιφάνεια εργασίας, θα πρέπει να πάμε πίσω χρησιμοποιώντας το αριστερό βέλος. Αν νομίζετε ότι θα πρέπει να πηδάτε ανάμεσα σε πολλά desktops είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε Task View, όπου όλες οι ανοιχτές επιφάνειες εργασίας ενοποιούνται σε ένα σημείο.
Οι πολλαπλές επιφάνειες εργασίας έχουν ένα χαρακτηριστικό επίσης που με δύο βασικές επιλογές μπορείτε να προσαρμόσετε τις προτιμήσεις σας.
Κάντε κλικ στο Start button στην κάτω αριστερή γωνία της επιφάνειας εργασίας σας, και στη συνέχεια επιλέξτε το Settings app από το Start menu. Τώρα επιλέξτε System > Multitasking και μετακινηθείτε προς τα κάτω μέχρι να δείτε τον τίτλο "Virtual desktops."
Εδώ υπάρχουν δύο επιλογές που είναι αρκετά εύκολο να τις καταλάβετε. Η κορυφαία επιλογή σας επιτρέπει να αποφασίσετε αν θέλετε να δείτε τα εικονίδια για κάθε ανοιχτό πρόγραμμα σε όλη τη γραμμή εργασιών του κάθε desktop ή μόνο στην επιφάνεια εργασίας, όπου το πρόγραμμα είναι ανοικτό.
Η δεύτερη επιλογή είναι μια παρόμοια ρύθμιση για τη προαναφερθείσα Alt + Tab συντόμευση πληκτρολογίου.
Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία των virtual desktops χαρακτηριστικά των Windows 10. Οι πολλαπλές επιφάνειες εργασίας δεν είναι για όλους, αλλά αν έχετε πρόβλημα να κρατάτε τα προγράμματά σας οργανωμένα σε ένα χώρο εργασίας, προσπαθήστε να δημιουργήσετε δύο, τρία, ή τέσσερα δεσκτοπ στα Windows 10.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου